Мы помогли разобраться в архитектуре бренда и предложили "идентифицировать различные сферы их практики, разделив их на подкатегории: это хорошо работает в пространстве, разделяя цветовым кодированием кабинеты специалистов.
K2 - это аббревиатура состоящая из сочетания 2-х основателей, семьи: “Knight & Knight”, поэтому 2 “К” отражаются зеркально, плотно стоящими друг к другу.
Чтобы не выглядеть формально и холодно, и подчеркнуть тот факт что заботливое отношение к пациентам для клиники является большим приоритетом - мы добавили мягкую цветовую палитру.
We helped to understand the architecture of the brand and offered to “identify the different areas of their practice, dividing them into subcategories: this works well in space, separating the specialists' offices with color-coding.
K2 is an abbreviation consisting of a combination of 2 founders, a family: “Knight & Knight”, therefore 2 “K” are visually reflected in a mirror, tightly standing to each other.
We aspired to look for a "look and feel" that is simple, contemporary, fresh, and trendy and to emphasize the fact that a caring attitude towards patients is a high priority for the clinic, we have added a soft color palette.